Аварійна служба – переваги приватної компанії

Список телефонів аварійних служб житлово-комунального господарства є у кожного власника в багатоквартирному будинку (ОСББ або ЖБК). Благоустрій, водопостачання, газове господарство, зеленбуд, вивезення відходів, санітарно епідемічній центр. Перелік можна продовжувати до нескінченності – під кожну послугу окрема організація, яка вирішує завдання власників квартир. Ось тільки одна проблема – не завжди вдається додзвонитися з першого разу. Держструктури, в порівнянні з приватними підприємствами відносяться халатно до своїх клієнтів. А адже це офіційна аварійна служба. Переваги приватної компанії, в цьому питанні, очевидні.

З огляду на те, що більшість людей в денний час на роботі, всі аварійні ситуації виникають у вечірній або нічний час доби. Природно, дзвінки в аварійні служби міста відбуваються поза робочим часом. За логікою, на кожному підприємстві повинен бути присутнім черговий. Але це велика рідкість, що хтось підніме трубку на іншому кінці дроту.

Аварійна служба – переваги приватної компанії

У приватників, керуючих компаній, робота організована інакше. Всього один телефон (або пара номерів для прискореного виклику). Це називається – єдина точка входу. Коли диспетчер приймає дзвінок, звіряє клієнта з базою даних і призначає виконавця. Далі, всередині приватного підприємства, формується бригада фахівців, виділяється транспорт і створюється наряд на виконання роботи. У підсумку, замовник отримує свій сервіс в найкоротші терміни без тяганини і з’ясування, в чиїй юриспруденції знаходиться заявлена проблема.